woensdag 22 juni 2016

DCL #257: Het is feest!

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik een trouwkaartje om te laten zien. Ik wil daarmee graag meedoen aan de challenge bij DCL: een feestelijke creatie. Ik zie op het blog dat er veel verjaardagskaarten gemaakt zijn, maar voor mij is een trouwfeest ook een "feestelijke gebeurtenis", nee? Ik heb geprobeerd om er een heel feestelijke kaart van te maken met veel bling-bling ;-)


Voor deze kaart heb ik een design-papiertje van SU gebruikt, het cardstock komt ook van hen. Ik wist al snel dat ik er een schudkaart van zou willen maken. Ik ben gegaan voor een dubbele cirkel, gemaakt met dies van Marianne Design. De stempels die je ziet, zijn allemaal van Els Brigé. In het schudgedeelte heb ik gouden en zwarte sequins gedaan, in combinatie met mini-hartjes die ik op reis in Londen ben tegengekomen en écht niet kon laten liggen ;-) Om het geheel extra feestelijk te maken, heb ik er nog voor gekozen om een grote strik toe te voegen, dat maakt het helemaal af volgens mij!


Maak er een hele fijne woensdag van! Nog een goede week en ik heb ook vakantie ;-)

Evy

11 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een feestelijke gebeurtenis! Vind jouw kaart echt prachtig, helemaal passend bij een huwelijk. Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker is een trouwkaart ook een feestelijke kaart en jij hebt een heel gave gemaakt! Chic ook en leuk dat bling en die mooie tekst! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Evy en alvast fijne vakantie. Hier nog twee en een halve week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of een trouwfeest een feestelijke gebeurtenis is. Althans, ik hoop dat ook mijn mooie dag een feestje wordt haha! Echt een hele mooie kaart, erg leuk papier en de teksten ben ik natuurlijk ook dol op. Ik weet nog wel een leuk adresje voor deze kaart... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas, deze is al aangekomen bij het pasgetrouwde koppel. Naar het schijnt waren ze er wel erg blij mee 😂 Maar ik zal het onthouden: 8 september staat genoteerd, moet je me alleen nog eens je adres bezorgen?

      Verwijderen
  4. Ik vind 'm mooi!!! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig! Het kant, de shaker, de mooie teksten... helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chic en stijlvol en met ene hippe twist. Die tekststempels vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie sjieke en stijlvolle kaart. En idd trouwen is ook een feestelijke gelegenheid. Super leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie en stijlvolle kaart. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen