donderdag 1 september 2016

SU: Condoleance


Hallo allemaal!

Vandaag weer eens een reeks condoleance-kaartjes. Helaas hebben we die ook nodig.
Ik ben zelf niet zo'n fan van zwart-wit bij zo'n gelegenheden, dus ik probeer er altijd een beetje kleur in te verwerken. Bij mijn eerste kaartje heb ik een stempel genomen uit de lighthearted leaves set en die enkele keren gestempeld en ingekleurd. Dan nog een lintje uit mijn voorraad, een stempeltje van Joy en enkele enamel dots uit mijn zelfgemaakte voorraad.



Bij deze kaart heb ik dezelfde stempelset gebruikt als hierboven. Maar deze keer heb ik het kaartje bruin gekleurd. De tekst komt van dezelfde set van Joy en ik heb een jute stukje lint gebruikt dat van SU is.


Mijn laatste kaartje heb ik gemaakt toen ik ook de babykaartjes van maandag maakte, dat kan je wel zien aan de techniek die ik heb gebruikt. Ik heb me weer aan het paars gehouden, maar helaas zat er nog een heel klein spettertje blauw op het plastic vel, waardoor ik toch ook maar wat blauwe details heb toegevoegd. Op het einde heb ik ook nog enkele witte stippen gezet met de gum van een potlood om een beetje meer afwisseling en diepte te creëren.


Ik vind dit zelf de mooiste van de drie, maar ik kan me voorstellen dat anderen daar helemaal anders over denken. Het is ook een kaartje dat je niet naar iedereen kan sturen...


Maak er een hele fijne dag van, ik ga dat ook proberen te doen op mijn eerste schooldag van dit schooljaar ;-)

groetjes, 

Evy

3 opmerkingen:

  1. Smaakvolle kaarten! De eerste en laatste vind ik het mooist. Ik hou wel van 'andere' condoleancekaarten. Niet iedereen kan het waarderen, maar voor de mensen die het wel waarderen is het echt een lichtpuntje tussen de standaard post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het valt inderdaad niet altijd mee om condoleance kaarten te maken. Die van jou zijn prachtig, met iets van kleur maar toch ingetogen genoeg. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze, de eerste is mijn favoriet. Subtiel en de paarse kleur bevalt mij wel! Succes weer met school!

    BeantwoordenVerwijderen