donderdag 26 januari 2017

Idee&Post #23


Hoi!

Ik had jullie eerder al verteld dat ik nog een boel foto's had staan in een mapje en vandaag krijgen jullie daar weer enkele uit te zien. Ik heb als papier steeds papierblokjes van Idee&Post gebruikt, vandaar de titel.



Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat dit niet mijn favoriete kaartjes ooit zijn. in tegendeel, ik vind ze erg somber, maar dat zal ook wel door het kleurgebruik komen...  En kaartjes die ik niet zo mooi vind horen toch ook een beetje thuis op dit blog.

groetjes, Evy


Materiaal:
- designpapier: Idee&Post
- stempels: via Ali-express
- lint: Veritas
- sequins en plakparels: voorraad

3 opmerkingen:

  1. Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind je kaartjes wel erg leuk hoor Evy! Misschien niet zo vrolijk qua kleurtjes, maar wel mooi! Gave stempel van de dromenvanger ook! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaartjes Evy ! Wat een mooie stempel van die dromenvanger !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp je heel goed:) Ze ogen wat minder uitbundig maar zijn niet minder mooi. En je steekt er tijd en aandacht in; heel goed dat je ze juist laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen