dinsdag 28 maart 2017

Geboortekaartje voor Wout




Hallo allemaal!

De afgelopen dagen ben ik druk in de weer geweest met mijn internetverbinding terug draaiende te krijgen. Kreeg ik daarnet een hele vriendelijke mevrouw aan de lijn die meteen wist wat er aan de hand was en binnen een kwartiertje was mijn probleem verholpen. (en daar konden de vorige 5 technische, mannelijke experts niet tegenop ;-)) 

Maar goed, terug naar mijn kaartje! Dit kaartje heb ik gemaakt voor de ouders van de kleine Wout. Op zijn kaartje stond een Volkswagen busje en dat bracht me meteen op een idee! Het kaartje was een beetje retro, dus daar hoorde ook retro-papier bij dat ik toevallig gekocht had bij de Action, terwijl ik op zoek was naar het prachtige blauwe papier dat ik al op veel blogs voorbij zag komen. Het kwam meteen van pas.

Ik begin vandaag met mijn eerste serie oudercontacten tot 18 en dan donderdag de tweede reeks tot 19u. Pff, het wordt een drukke week, zeker met de grote rekendag en snuffelmarkt op eht einde van de week. Ach, even doorbijten en het is vakantie ;-) Ik wil hiermee niemand jaloers maken, enkel even verwittigen dat jullie me misschien niet veel in blogland zullen zien de rest van de week.

Veel plezier!

Evy


Materiaal:
- rood papier: Action
- blauw/ecru/zwart papier: Stampin' Up
- stans VW-busje
- boordstans: Marianne Design
- alfabetstempels voor de naam: Marianne Design
- tekstje: Els Brigé
- wit embossingpoeder: SU
- touw en belletje: voorraad

9 opmerkingen:

  1. Leuk om dat busje dan ook op deze kaart terug te laten komen! Originele kaart voor een baby. Succes met je drukke week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Veel succes de komende weken, rekendag, wat houdt dat in?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je wil het niet weten 😂 Dit jaar gaan we de hele voormiddag op een "fijne" manier werken rond schaal en oppervlakte. De lln mogen er vakantiehuisjes en zelfs een vakantiepark op schaal gaan voorstellen....

      Verwijderen
  3. Fijn dat je internet het weer doet :) en hihi grappig dat mevrouw het in no-time wist! Je kaartje is onwijs leuk geworden, vind de VW-busjes altijd erg leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en tof kaartje! Dat busje is echt heel gaaf! Succes met alle drukte! En dan vakantie...heerlijk vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het busje is echt heel cool! Een stoer en toch heel lief jongenskaartje! Succes met de ouderavonden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt retro maar vooral supermooi! Wat dat blauwe blok betreft; ik heb het en wil het wel met je delen. Mail mij dan even je adres; ik snij het dan wel in 15x15 als je dat goed vindt. Succes met de drukte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje. En dat busje is echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke kaart voor kleine Wout en als ik het goed begrijp heb je nu vakantie, geniet ervan! Hier hebben we dat over drie weken.

    BeantwoordenVerwijderen