zaterdag 21 oktober 2017

Liftchallenge #122: Baby Prim

Hallo!

Het heeft heel lang geduurd, maar ik heb weer eens de tijd gevonden om mee te doen aan een challenge. Ik zou dat graag veel vaker willen doen, maar het komt er vaak gewoon niet van, helaas!
Ach, nog een weekje en dan hebben we hier ook herfstvakantie ;-)


De kaart die ik jullie vandaag laat zien, is er eentje in het teken van de huidige Liftchallenge. Daar is de opdracht: tekstjes in cirkels/swirls stempelen. En dat heb ik gedaan... Met een stempeltje van Marianne Design, waar ik stiekem kleine inkepingen in heb geknipt, zodat ik hem beter kon plooien zonder de stempel helemaal kapot te knippen.


Materiaal:
- wit en roze cardstock: SU
- stans baby: Marianne Design
- tekststempel: Marianne Design
- letters alfabet: Marianne Design
- lint: SU
- sequins: eigen voorraad
- Zwarte Nuvo drops

Op het witte cardstock heb ik ook nog wat roze spetters gemaakt om het wit wat te breken. De roze baby-stans is van Marianne Design, net als het alfabet waarmee ik de letters van de naam heb gestempeld. Om het helemaal af te maken nog een stukje lint, roze sequins en zwarte Nuvo-drops.

Maak er een fijn weekend van!

Evy


5 opmerkingen:

  1. Wat een lief, geweldig, mooi en origineel kaartje. Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kaartje is het geworden Evy!!!
    Fijne zondag!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve babykaart heb je gemaakt voor de liftchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat inknippen is slim, ik snap het :) En ik vind je kaart w.b. design en kleur enzovoort .... echt helemaal TOP!!! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Evy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke mooi kaartje zeg! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen