woensdag 1 april 2020

Workshop mannenkaarten bij Ingrid


Hallo!

In tijden van corona ruim je al eens je laptop op en zie je dat er nog een aantal concepten staan tussen je blogposts. 
Misschien is dit wel de juiste tijd om ze allemaal te showen? 
Het zijn kaartjes die al lang verzonden zijn of verkocht, maar ik wil ze jullie toch niet onthouden.



Als eerste een eenvoudige kaart. Maar daar hou ik wel van. 
Ik vond de kleuren wel mooi samen passen en hou ook van het "gepuzzel" om figuurtjes in elkaar te laten passen.
 





Van dit kaartje ben ik een voorbeeld tegengekomen op Pinterest. Ik heb alleen , na meer dan een jaar, geen idee meer van wie het is...
En dan he bik er volgens mij nog een eigen draai aangegeven want zomaar kopiëren daar hou ik niet van. 
Weer een mannekaart, of dat vind ik er toch van. 


Vandaag een drukkere dag: we gaan overleggen met de collega's via internet.
Ik ben benieuwd!

Groetjes,

Evy

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je deze kaartjes toch even laat zien aan ons. Mooie mannenkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Evie.
    Wat een rare tijden zijn het op dit moment.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen